niedziela, 27 września 2015

Pyszny likier kukułkowy. Likier z kukułek

Pyszny, niezbyt gęsty, rarytasik dla wielbicieli popularnych "kukułek". Kilka dni temu natknęłam się na ten przepis tutaj.  Chodził za mną i chodził i w końcu ja poszłam do sklepu i zakupiłam te pyszne cukierki i zrobiłam cały litr !! tylko dla siebie :D Polecam bardzo! W smaku przypomina mi angielski Beileys. Na wieczorne, babskie pogaduchy- pychota ...Na zdrówko;)





Składniki:

  • 300 ml czystej wódki
  • puszka mleka skondensowanego słodzonego
  • 250 ml wody
  • 30 dkg cukierków "kukułki"

Cukierki razem z wodą zagotować i ciągle mieszając trzymać na wolnym ogniu aż do ich całkowitego rozpuszczenia. Zdjąć z ognia, dodać mleko z puszki, wymieszać i odstawić do ostudzenia. Dodać wódkę, wymieszać i rozlać do butelek. Gotowe:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz